środa, 12 stycznia 2011

Jajka sadzone na ryżu z sosem pomidorowym (I)



Swego czasu znalazłem w TESCO ryż podobny do japońskiego i myślałem nawet, że to ten sam gatunek. Zadowolony byłem, ponieważ półkilowa paczka kosztowała 4 zł, podczas gdy w sklepie Galerii Krakowskiej "Kuchnie Świata" za 1 kg japońskiego ryżu trzeba zapłacić 13 zł (stale i wyłącznie obecny w naszych sklepach ryż długoziarnisty 1 kg - ok. 3,50 zł). Dzisiaj porównałem oba opakowania i okazało się, że ryż japoński (z lewej na fot.1) jest inny od tego z TESCO. Musiałem pomieszać oba gatunki, bo brakowało mi do obiadowych 2 miarek (do specjalnego garnka elektrycznego) prawdziwego gohanu. Przygotowałem mój sos z krojonych pomidorów w puszce (mogą być całe) i resztę pokażę za 1,5 godziny, gdy danie będzie gotowe.

Brak komentarzy: